לקראת נאומו אחה"צ: ראש הממשלה בנט התקבל בוועידת האקלים

שלמה ריזל No Comments on לקראת נאומו אחה"צ: ראש הממשלה בנט התקבל בוועידת האקלים

היום בשעה 16:40 ינאם בנט בפני הוועידה. בנאומו בפני משתתפי הוועידה, יציג ראש הממשלה את התפישה הישראלית בתחום הטיפול במשבר האקלים

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התקבל לפני כשעה בטקס קבלת הפנים של ועידת האו"ם לשינוי אקלים, ע"י ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, ומזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש.

אמש, טרם המראתו לסקוטלנד, מסר ראש הממשלה הצהרה לתקשורת: "חשוב לדעת שמעמדה הבינלאומי של ישראל הולך ומתחזק מיום ליום.

בזמן שאנחנו נפעל שם בסקוטלנד להעלאת קרנה ומעמדה של ישראל בעולם, כאן בארץ אנחנו צפויים לשבוע משוגע, שילך ויעשה פרוע יותר מיום ליום בהתקרב מועד ההצבעה על התקציב.

אני רוצה להסביר לכם מה אנחנו רואים פה – מרגע שהתקציב יעבור השבוע, זה קונה יציבות רבת שנים לממשלה, והמשמעות לאופוזיציה היא התפוררות והתפרקות לרסיסים.
הם מבינים את זה, והם נואשים.
הם נואשים להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות חמישיות, זו מטרתם.
לכן, אנחנו צפויים לשבוע הפייקים הגדול.
אין משהו שהם לא יעשו השבוע כדי להפיל את התקציב ולהוביל לבחירות החמישיות.

אני רוצה להרגיע את כולם – חבל על המאמץ. אנחנו נעביר את התקציב, התקציב יעבור.

התקציב יעבור בגלל שמדינת ישראל זקוקה ליציבות.
התקציב יעבור כי המדינה זקוקה לניהול טוב ורגוע.
התקציב יעבור כי אף אחד לא רוצה לסחרור הבחירות האינסופיות.

אני מותיר מאחוריי את מדינת ישראל שהשתלטה על הקורונה, על זן הדלתא. המדינה בשליטה, המדינה בצמיחה כלכלית של 7.1% – זו הצמיחה הכלכלית הגדולה מזה שנים רבות. המדינה בכיוון טוב.

לכן, אני מבקש מחברי הכנסת של הקואליציה: התנהלו באורך רוח. השבוע הזה ייגמר עם תקציב מאחורינו ובע"ה עם שגשוג גדול", סיים בנט.

לקראת המראתו לוועידה אתמול בראיון ל-Times הבריטי אמר בנט, כי "קיים פוטנציאל אדיר במזרח התיכון ליצירת שותפויות בתחום האנרגיה".

ביום שישי סיכמו ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושרת האנרגיה, קארין אלהרר, על קביעת יעד לאומי של אפס פליטות גזי חממה עד לשנת 2050.

במהלך הוועידה ייפגש בנט עם שורה של מנהיגים וראשי מדינות בנט נפגש כאמור עם ראש ממשלת בריטניה – בוריס ג׳ונסון, ויפגש גם עם ראש ממשלת הודו – נרדרה מודי, עם נשיא צרפת – עמנואל מקרון, עם ראש ממשלת קנדה – ג׳סטין טרודו, ועם מנהיגים נוספים.

היום בשעה 16:40 ינאם בנט בפני הוועידה. בנאומו בפני משתתפי הוועידה, יציג ראש הממשלה את התפישה הישראלית בתחום הטיפול במשבר האקלים.



0 תגובות